sobota, 6 listopada 2010

6.11.10

Wszystkim wam dzięki za komentarze, wreszcie ktoś to czyta i mam chociaż taką minimalną motywację.
Odpowiedzi na wasze pytania:
Cola czy pepsi? To była pepsi, owszem. Ale w tamtej sytuacji powiedziałam, że cola w końcu jak mówimy, to chyba nie za bardzo zwracamy uwagę na dobierane słowa, prawda? A przynajmniej w większości sytuacji.
Czy sama wymyśliłam KLAWESYNA. Niestety nie, dobrze kojarzysz, to było w jednej książce. Używam tego określenia, bo już nie mam ochoty go obrzucać stosem obelg, w końcu chłopcy nie lubią jak przeklinamy (haha, mówię zupełnie jakbym kogoś obchodziła) i ogólnie tak. Mam nadzieje, że nie macie nic na przeciw temu:)

Dobra a teraz wracamy do rzeczywistości. Sobota. Co mi z tej soboty skoro ja nawet wyspać się nie mogę? Mam swój własny budzik, i nawet nie mówię tu o takim zegarku z dzwonkiem, który odzywa się na ustawioną godzinę. Mówię o mojej mamie, która codziennie rano popija sobie kawkę ze swoim facetem. No może nie codziennie ale tak prze tydzień co trzy tygodnie, kiedy on nie ma nocek, albo pierwszych zmian. ALBO kiedy tymczasowo nie jest na moją mamę obrażony.
Moja mama chyba sobie nie zdaje sprawy, że krzycząc z łóżka:
-YMMMM! CICHO!- to znaczy, żeby się najlepiej zamknęli. Albo chociaż, żeby mówili o jakieś pół tonu ciszej, serio brakuje jeszcze tylko tego, żeby włączyli radio na cały regulator.
Odczekałam cierpliwie, aż pójdzie do pracy i włączyłam komputer. Postanowiłam wybadać Piotrka, mojego przyjaciela, czy nadal buja się w takiej Aśce, która podoba się klawesynowi (nie mogę tak po prostu opuścić to określenie, ono za bardzo do niego pasuje), no ja nie wiem może nie tylko się podoba, no ale nie ważne, bo dowiedziałam się od mojej kumpeli/imienniczki, że ona ma chyba innego chłopaka.
No to piszę do Piotrka, bo akurat był na gadu:

Ja1
Hej Piotrek.pisze bo tak sobie pomyślałam że może byś chciał takie coś wiedzieć... jak chcesz wiedzieć to odpisz

Piotrek
chce wiedziec

 Ja1
ojej, no popatrz w końcu mi odpisałeś
dobra
więc słuchaj
ty dalej kochasz Aśke? bo mam taką pewną informację.. chyba ze już wiesz..

Piotrek
jaka to informacja o co chodzi?

Ja1
no bo sobie pomyślałam że jesli nadal jesteśmy przyjaciółmi to powinnam ci powiedzieć..
chyba ze już wiesz

Piotrek
nie wiem

Ja1
bo jeśli ją kochasz to pewnie chciałbyś wiedzieć że ma chłopaka? :(

Piotrek
ale kto? kozłowska?

Ja1
yhm

Piotrek
nie kocham jej :O
a kogo? 

Ja1
Pawlika

Piotrek
o lol!! zgodziła się z nim! Ale oni już chyba ze sobą nie chodzą! bo oni kiedyś ze sobą chodzili. teraz się nie odzywają do siebie.

Ja1
skąd wiesz?

Piotrek
bo to jakby mój przyjaciel

Ja1
to ja już nie wiem..
a ona ma jakiegoś innego chłopaka?

Piotrek
a ty co tak o nią wypytujesz?? o co ci chodzi? ;D

Ja1
o nic
no chyba mogę zapytać?

Piotrek
Nie!

Ja1
czemu?
co?
halo!

No, i tak się skończyła nasza rozmowa. Więc jak się domyślacie zapewne, nadzieja, że on już nie będzie do niej zarywał, bo jest zajęta, prysła. Boże, dlaczego wszystko jest przeciwko mnie?? No dlaczego? Co ja zrobiłam? Proszę, nie odpowiadajcie nawet.
Ych.. zobaczymy jak to się potoczy.
Sprawdziłam horoskopy i znaczenia imion i w ogóle dla nas. Nie żebym wierzyła w te bzdury, ale wiecie co?? Tam wszystko co o o nim pisze, to prawda!!! Stu procentowa prawda!!!!! Z liczb on jest 8 a ja 9.
Dobra kończę, bo wam pewni się nie chce tego czytać. Mam nadzieje, że ona jednak ma jakiegoś chłopaka, NIE klawesyna.
Pzdr;*

`Proszę, nie krzycz już do mnie tą ciszą`







1 komentarz:

  1. Pepsi wymiata ;3
    A poza tym to nie wiem, co powiedzieć. 0o'

    OdpowiedzUsuń