poniedziałek, 15 listopada 2010

15.11.10

Ojejusiunku no. Zastanawiałam się ostatnio czy nie założyć fotobloga. Ale są same sprzeciwy, bo :
1. nie chce mieć fbl, bo mają go jego psiapsióły no i nie chce się do nich upodabniać, niee dzięki
2. nie chcę, żeby ktokolwiek oglądał moją twarz.
No coś tam jeszcze za sprzeciw było ale nie wiem co .. xD
dzisiaj mam taki dzień, ze nawet "xD" na blogu pisze, a starałam się ograniczać, no bo to ja niby taka twórcza jestem niee? ^^ ojej, źle się ze mną dzieje, coraz więcej buziek dajee..o i mam ochotę tu znowu dać słynne iiiks dee.
źle, źle, źle. w szkole też źle, źle, źle.
kartkówka z bioli=pała. To jakieś nie porozumienie? Nie to tylko moje życie, niestety.
Dobra nie wiem o czym pisac, chociaż w sumie to wiem, mam ochotę poużalać się nad sobą, zjeść pudełko lodów czekoladowych, obejrzeć film romantyczny, słychać Nomy i płakać w poduszkę, ale nie bo jestem silna, zabawna i ucząca się.. hahaha, no i przede wszystkim ta fajna . o lol, no co jest dzisiaj ze mną?? Nie ważne. Wszystkiego miłego wam życzę, liczę na vice versa.
No to narka ludziska .
Wiem, że mnie kochacie.

`Świat nagle zawirował, bo...`

1 komentarz: