poniedziałek, 29 listopada 2010

29.11.10

Drogi anonimowy! Piszesz, żebym twojego komentarza nie traktowała jako krytykę. Hmm.. jednak z tego co piszesz mogę wywnioskować nawet bardzo wysoką krytykę, jednak nie mam zamiaru zbytnio się tym przejmować, nie ten wiek (a właśnie, ktoś jeszcze pytał w której jestem klasie, wybacz ale nie będę udzielać tego typu informacji). A więc.
Nie wiem jak oceniasz "klawesyna" sądząc po tym co piszesz nie za dobrze. I ja nic na to nie poradzę i nie mam zamiaru się wykłócać, to twoje zdanie i je szanuje, jednak skoro go nie znasz osobiście to proszę nie opiniuj tak ostro!:)
Niestety możliwe, że coś w tym jest, że może być lalusiem (chociaż ja bym inne słowo użyła) a ja jako jedna z TYCH lecę na niego.  W każdym razie mam nadzieje, że tak nie jest, bo nie chcę zaliczać się do TAKICH, jednak sądząc po tym jak go trochę znam sytuacja nie wygląda w ten sposób.
Owszem mamy wspólne zainteresowania i znamy się już trochę czasu, jednak trudno mi wystawić opinię jak byśmy się sprawdzili jako związek. Z całą pewnością chciałabym to sprawdzić ale zobaczymy co los przyniesie.
Natomiast rozśmieszyła mnie wieść, że mam bardzo niską samoocenę. Możecie rzeczywiście doznać takie wrażenie po tym co pisze, jednak nie wynika to z mojej samooceny. Nie uważam, ze jestem taka siaka i owaka w samych negatywnych cechach, widzę również dobre strony mojej osoby, chciałaby jednak aby ktoś to zauważył i docenił.
A i jeszcze jedno. Nie dodaję tak często notek, niestety, wiem, ale nie mam aż tyle czasu, wcale się nie dziwie :)
Skoro czytacie, bardzo jestem wdzięczna, naprawdę bardzo dziękuje za komentarze i czekam na następne może już nieco mniej krytyczne.
Pzdr;*

`Nie pal za sobą mostów, bo nawet nie wiesz ile razy wjedziesz do tej samej rzeki`.

3 komentarze:

  1. Hej ;) bd się podpisywała na końcu ;oo żebyś wiedziała że to ja a nie inny anonimowy xd

    tą "niby krytykę " ja też pisałam xd

    a więc .. no może źle ocieniłem ,, ale na to wyglądało ,, jak co to sorry ;p

    ale znam to uczucie ,, gdy się coś to kogoś czuje. a ta osoba nie odpowiada !! a ni nic..

    za to są "+" tej sytuacji,, bo między wami nie ma "pustki" tzn.. choziaż to wasze "siemka" ma jakąś wartość.. !
    Pocieszaj się tym!.
    .
    Musisz być awsze gotowa bo nigdy nie masz pewności kiedy ON zwróci na CB uwagę ..
    Pozdro
    podpis xd
    ;oo

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy, masz bardzo dziwny styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwny ?.. tzn ??

    ;oo

    OdpowiedzUsuń