środa, 17 listopada 2010

17.11.10

wiecie, no jestem na was zawiedziona. Serio nikt tego nie czyta? Coś chyba ze mną kiepsko.
Ale szczegół. Dzisiejszy dzień jakoś nie był kolorowy. Pała z chemii, pała z matmy, możliwe że dwója z wf , możliwe że pała z fizyki, tych dwóch nie jestem pewna, bo się jutro dowiem. A no i piątka z historii ale to mniejsze zło.
Tak a propos  powiedział mi dzisiaj "siemka". Wiem, że to i tak beznadziejnie, że po tym wszystkim jesteśmy zaledwie na etapie "cześć, cześć" ale wole już to niż w ogóle. Mam wycinanki jego kumpla (nie wiecie o co chodzi) a że on z nim zawsze się włóczy to powiedzmy, że będą one naszym kluczem do rozmowy. Śmiech, śmiech, śmiech. Dobra idę do wujka, żeby mi wytłumaczył fizykę. Nq wam ;*
Wiem, że mnie kochacie :*

`Poczuj radość`

3 komentarze:

  1. piątka z historii? hah, gratuluję :D
    pozdro~

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czytam , a ty ciągle marudzisz ,że nikt nie czyta , jak piszesz raz na tydzień to się nie dziw !

    OdpowiedzUsuń