piątek, 21 stycznia 2011

21.01.11 cz.2

Nadal nie mam pomysłu na piosenkę, wiersz ani na nic w tym rodzaju. A nawet jak mam to wychodzi beznadziejnie.
Zamiast tego wrzucam moją ukochaną piosenkę z filmu:

Moon river
Wider than a mile
I'm crossing you in style someday
Old dream maker
You heart breaker
Wherever you're goin', I'm goin' your way

Two drifters
Off to see the world
There's such a lot of world to see
We're after the same rainbows end
Waitin' round the bend
My Huckleberry friend
Moon...
River...
... and me...


~~~~~~~~~~~~~~~~

Księżycowa rzeka
Szersza od mili
Przechodzę przez Ciebie czasem
Stary marzeń producencie
Ty łamaczu serc
Dokąd byś nie biegła ja idę Twym śladem


Dwa dryfy
Do oglądania świata
A tyle takich jest do obejrzenia na świecie
Stoimy pod tym samym tęczy końcem
Czekając dookoła zakrętu
Mój przyjaciel Huckelberry
Księżycowa..
Rzeka
i ja

Audrey Hepburn - Moon River "Sniadanie u Tiffany'ego"

`Dzisiaj jest pierwszym dniem reszty twojego życia.`

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz